آموزش میدانی بررسی منطقه عملیات دانشجویان دافوس ارتش آغاز شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش صبح امروز در راستای آموزش های میدانی و بررسی منطقه عملیات وارد پایگاه تفنگداران دریایی منجیل شدند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ناخدا یکم غلامرضا طحانی رییس ستاد دافوس در حاشیه اعزام دانشجویان به منطقه عملیاتی لوشان و منجیل به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آجا گفت در این دوره سعی می شود تا تلفیق آموزش های نظری، تجارب خدمتی، انتقال تجربه اساتید در محیط صحرا با چهار اقلیم دریا، دشت، جنگل و کوهستان به دانشجویان منتقل شود.

وی تاکید کرد: این آموزش ها به گونه ای خواهد بود که امکان طرح ریزی مشترک بین نیروهای سه گانه و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء و همچنین سایر دانشجویان مهمان میسر شود.

فرمانده اردوگاه دانشجویان دافوس در ادامه اظهار داشت در نخستین روز از حضور دانشجویان در پایگاه دریایی منجیل توجیه عمومی و آشنایی منطقه توسط فرمانده پایگاه دریایی و آشنایی دانشجویان با مسایل اجتماعی، سیاسی و قومیتی توسط فرماندار رودبار صورت می پذیرد.

ناخدا طحانی در پایان گفت: دانشجویان در این دوره چهار روزه ، باایستگاه های میدانی در مناطق لوشان و سیاه پوش ، رودبار و رستم آباد و ارتفاعات آسمان سرا آشنا خواهند شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا